Digitaal documentbeheer en organisatie

Digitaal archief

De overgang naar een digitaal archief neemt veel tijd en energie in beslag. De handelingen tijdens dit proces zijn namelijk tijdrovend en moeten vaak herhaald worden. Door gebruik te maken van onze workflow solutions zijn deze handelingen niet meer van toepassing. Onze oplossingen hebben een directe verbinding met uw bedrijfsapplicatie (denk aan Exact, Office365, AFAS en Basenet). U hoeft namelijk alleen een aantal vragen te beantwoorden en vervolgens wordt het document direct bewaard en voorzien van de juiste bestandsnaam.

Een groot voordeel is dat documenten direct opgeslagen worden binnen uw bedrijfsapplicatie als een 100% op tekst doorzoekbaar en beveiligd PFD/A bestand. Door de gemaakte koppeling kunnen bijvoorbeeld CV’s aantekeningen, contracten, identiteitsbewijzen en alle andere documenten direct achter de cliëntenkaart worden geplaatst. Hierdoor hebben u en uw werknemers direct alle gegevens digitaal beschikbaar.

U bent van harte welkom

Bent u op zoek naar een nieuwe printer of multifunctional of zoekt u een betrouwbare software- of cloudoplossing? Kom langs in één van onze showrooms en laat u uitvoerig adviseren door onze productspecialisten.